پرشین اپل

پرشین اپل با هدف ارائه محصولات اپل در ایران و همچنین ارائه خدمات پس از فروش این محصولات تاسیس گردیده است.

این مجموعه با تجربه مدیران خود که سالها در صنعت رایانه فعال بوده اند توانسته است مجموعه ای از محصولات اپل را برای شما فراهم کند.

سیاست پرشین اپل توجه اساسی به نیازهای مشتریان، برنامه‌ریزی برای پاسخ‌گویی موثر به نیازهای شناسایی شده و در نهایت جلب خوشنودی کاربران خود میباشد. از این رو میزان رضایت مشتریان همواره به عنوان یک عامل اساسی در ارزیابی میزان موفقیت پرشین اپل در دست‌یابی به اهداف خویش توسط مدیران شرکت در نظر گرفته شده است. به همین خاطر است که عزم سازمانی نظام‌یافته‌ای برای افزایش روزافزون میزان خوشنودی مشتریان در سطح مجموعه وجود دارد که بتواند با برنامه‌ریزی دقیق برای دست‌یابی به آن، نتایج درخشانی به بارآورد.

از جمله محصولات عرضه شده در پرشین اپل میتوان به انواع آیفون،  آیپد، پخش کننده های آیپاد، همچنین رایانه های قابل حمل مکبوک پرو و مکبوک ایر و کامپیوتر ها و سرورهای قدرتمند مک پرو، آی مک، مک مینی ، اپل تیوی و اپل واچ به همراه مجموعه ای از لوازم جانبی اپل اشاره کرد.

پرشین اپل مفتخر است با ارائه خدمات گارانتی طلائی و نقره ای محصولات اپل در ایران رضایت مشتریان ایرانی این محصولات را جلب نماید.

پرشین اپل به شما این امکان را میدهد تا بتوانید با آخرین محصولات شرکت اپل آشنا شده و از آخرین اخبار اپل به زبان فارسی آگاه شوید.


گستره فعالیتهای پرشین اپل بدین شرح می باشد :

  • اعمال قیمت گذاری متعادل و منصفانه برای محصولات
  • اعمال سیاست مشتری مداری و سعی در ارائه بهترین خدمات در زمینه های سخت افزاری و نرم افزاری محصولات
  • بروز رسانی و عرضه نرم افزار های اپل
  • ارائه جدید ترین سخت افزار های بروز اپل در کمترین زمان ممکن در ایران
  • مشاوره تخصصی در زمینه های سخت افزار و نرم افزار ها
  • ارائه خدمات و کمک به کاربران اپل بصورت آنلاین و تلفنی
  • ارائه گارانتی واقعی طلائی و نقره ای محصولات به انتخاب مشتری